امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

از نگاه تا لبخند امیرمحمد

آلبوم جدید امیری

1391/5/21 14:16
241 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امیری و دوستش علی کوچولو

.................................................................................................................

 

امیر و ارسلان(پسر دوست دایی جون)

.............................................................................................

 

 

 

امیر و طبیعت

.........................................................................................

 

امیر و عشق موتور( بقول خودش ماتول)

.............................................................

محل کار دایی جان

 

محل کار مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

اسما
28 مرداد 91 16:48
قربونههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه چشات برم من داداشیییییییییییییییییییییییییییی
AMIN
7 شهریور 91 10:56
الهیییییییییییییییییییییییییییییی
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 19:08
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
نگش
20 مهر 91 13:59
عزیز دلم خیلی دوست دارم فداتشم
نی نی های ما
20 آبان 91 15:56
سلام مامانی و بابایی امیر محمدجووووووووووووون با ارزوی سلامتی واسه نی نی تون منتظرم بیاین تو وبم و درمورد کارم نظر بدین اگه خوشتون اومد همکاری کنید ممنون فدای نی نی تون بشم الهیییییییییییی