امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

از نگاه تا لبخند امیرمحمد

دل نوشته مامان برای تولد دو سالگی پسر

1391/10/24 11:09
312 بازدید
اشتراک گذاری

امروز احساس من از شیشه عمر تو نازک تر است

ببین، چه زیبا

قلبم همچون پری از تن ققنوس در آتش عشق تو میسوزد

و سبکبال با تپش ثانیه ها ، میرقصد.

من در دفتر احساسم از سال 89 تقویم دیگری ساخته ام

تقویمی که هر لحظه از آن ، تاریخ هزار ساله آرزوهای مرا ورق میزند.

تا جایی که به شانزدهم آبان میرسد

اینجا پاییز نیست ، روزی از بهار وصله تن پاییز شده است

و تو شکوفه شاداب من  ، طبیب درمانگر رخسار زرد پاییزی

نشسته بر بالین زندگی

و

نبض  خسته من در دستان کوچک تو پرپر می زند

باز هم اینجا

تداعی صبح آن روزی که صدای گریه ات پیچید

خنده بر لبان من بخشید

اینجا پاییز نیست، بهار است

فرشته آسمانی من

 

امیرمحمد تولدت مبارک

( این مطلب ، نوشته خودمه و فقط مخصوص تولد پسرم نوشتم -لطفا کسی ، جایی از اون استفاده نکنه- مرسی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)