امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

از نگاه تا لبخند امیرمحمد

اميرمحمد و عشق جشن تولد

1391/10/28 17:46
392 بازدید
اشتراک گذاری

امیرمحمد که پارسال موقع جشن تولدش خواب بود و عکساش رو در خواب ناز ازش گرفتیم امسال در کمال بیداری جشن تولدش رو برپا داشت و اینقدر از عملیات شمع فوت کردن و تشویق دیگرا ن لذت برده بود که از اون تاریخ تا حالا شده مخل اسایش متولدین پس از خودش.

و اون شمع با برکت دوسالگیش بارها و بارها روی کیک تولد دیگران نقشش رو تکرار کرده و جشن تولد دیگران رو به امیری اختصاص داده. یعنی بقول معروف بنام دیگران جشن میگیرن و به کام امیر محمد تموم میشه.

رک و پوست کنده بگم که این شمع دوسالگی امیرمحمد شده ابزار کار اون و کیف من جعبه ابزار شمع، تا کسی جشن تولد دعوتمون میکنه میپره هوا و میگه آخ جون دوباره جشن تولدمه و میگه شمع منو بیار میخوام فوتش کنم و بمحض ورود به مجلس و روئیت کیک بدون ملاحظه صاحب جشن، شمع دوسالگی خودش رو تو کیک فرو میکنه و پشت تریپون قرار میگیره و با یه حالت محرکی بقیه رو نگاه میکنه و با دستهای شمرده ش میخونه تولد تولد تولدت مبارک و با حرکت سر میفهمونه که دستا شله، محکمتر. صداتونو نمیشنوم بلندتر!!!

و بمحض رسیدن به بیا شمعا رو فوت کن، با نهایت قدرتش شمع رو فوت میکنه و با دست زدنای محکمش بقیه رو وادار به تشویق و شادمانی میکنه و بعدش میگه دوبارهتعجب و کادوها رو با صاحب مجلس تقسیم میکنه( تو این قسمت تربیتشم موندمخیال باطل)

خلاصه از تاریخ 16 آبان تا حالا 3 بار دیگه این شمع رو کیک تولد سمانه(خاله)، داداش محمد(پسرخاله)، و اسماء( دختردایی) طی مراسم باشکوهی و توسط فوت امیرمحمد خاموش شده و نهضت همچنان ادامه دارد حداقل تا عید سه بار دیگه رو کیک تولد رضا(پسرخاله) نرگس(دختردایی) و سارا( دخترخاله) نقش خودش رو ایفاء میکنه و باقی عملیات به سال 92 موکول میشه یعنی تا وقتی که این عدد 2 شمع به 3 تغییر نکنه این شمع بازنشست نمیشه.

جالبتر اینکه عکسای یادگاری هم به تن نازک امیرمحمد اختصاص میابه

فکرشو بکنین رو کیک اسم کس دیگه ای رو نوشته باشن اما صاحب کیک و فوت کننده شمع و عکس یادگاری گیرش فقط و فقط امیرمحمد باشه و به بقیه افتخار بده باهاش عکس بگیرن خیلی ام که کسی رو تحویل بگیره میگه تولد منه ولی ولی ولی شما هم بیا تو تولد من بشه مال دوتاییمون

کسی در این زمینه تجربه یا نظری داره؟آخ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریسا
9 بهمن 91 17:43
قربونش برم همین کاراش بانمکش کرده خب