امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

از نگاه تا لبخند امیرمحمد

تولد سه سالگی

1392/9/18 17:29
371 بازدید
اشتراک گذاری

قطرات باران، طراوت شادابی یک دل خوش از بودن ترا به زمینی که سهم من از هستی است،  هدیه می کنند.صدای تق تق باران روی شیروانی دل من ، هوس یک استکان چای داغ را به شکرانه تماشای وجود تو ، مهمان می کند.

آبان نامی آشناست که من با آن سابقه دوستی سه ساله دارم.و شانزدهم این ماه نقطه عطف من و دلخوشی هایم از زندگی است. این روزها خیالم آغشته به توست و تو در وجود من حکمرانی می کنی.

باز آبان شد و میتونم با صراحت بگم هر سال 12 ماه من به انتظار آبان دیگری برای قدردانی از خدا برای نعمت وجود تو و شادی بودنت ، پشت پنجره دل می نشینم.

الان چند روزیه سرما خوردم حالم زیاد خوب نیست و امیری بخوبی درک کرده که نباید به من نزدیک بشه اما درکش خیلی بیشتر از مقدار مورد نیازهف بجرات میتونم بگم در حد دوری از یک فرد مبتلا به ایدز.از فاصله ده متریشم که رد میشم فرارمیکنه و جیغ میزنه که بر عقب الان منو مریض میکنی بخاطر این قضیه خوشحالم و بابایی که تو خوابشم نمیدیده امیر شبا بغلش بخوابه دلی از عزا درآورده چون امیر شبا میره پیش باباییش میخوابه و میگه مامانی جون قربونت برم وقتی خوب شدی میام پیش شما چون الان خدایی نکرده من مریض میشم دوباره عمل و انژیوکت و دردسر. و اگر قراره چیزی بده دست من از دور برام پرت میکنه .

دیروز جمعه به همت دختر دایی ها و خاله ها که خونه آقایی رو تزئین کردن و یه تولد خصوصی واسه امیر گرفتیم آخه امسال تولدش میفتاد تو محرم و باید زودتر برگزارش میکردیم و چون دایی جان باید ساعت سه میرفت اراک بصورت ضرب العجلی ساعت 2 جشن تولد کوچیک و خصوصی امیرو برگزار کردیم با وجود شدت بیماری که داشتم اما خوشحال بودم که امیر یه سال دیگه بزرگتر شده .و دیشب گفت مامان مرسی که برام تولد گرفتین وگرنه این همه عالمه جایزه نداشتم( منظورش کادوهایی بود که از خاله ها و دایی ها گرفته بود بقول خودش یه ماشین پلیس راستکی، چند تا ماشین خوشگل دیگه و یه عالمه از حیوونای تو جنگل و لباسای خوشگلی که داداش محمد براش اورده بود و پولایی که میگفت حیفه بندازمش تو قلکم جاش نمیشه پاره میشه بذارش تو بانکم). خلاصه بازم همشون ما رو حسابی شرمنده کردن، خدا حفظشون کنه.

اینم چند تا از عکسای تولد امیر

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
16 آبان 92 1:16
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه شاد و سلامت باشی .... 120 ساله شی