امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

از نگاه تا لبخند امیرمحمد

روز مادر مبارک/ سال93

1393/1/30 13:35
385 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادرم

خستگی ها و دلزدگی هایم از زندگی تمام می شود وقتی به روزی می رسم که بقچه دل را برایت باز می کنم ، اگر بگویم اسمت چون نام خدا دوا ،  و یادت چون یاد خدا شفاست کفر نگفته ام، همیشه هر جا به بن بست میخورم دعای تو سد راه مرا بدون آوار، ویران می کند و من ناسپاس از بار غمی که برهنه پا و خسته دل، برایم تا مقصد به دوش کشیدی و ناشکر از خدایی که بواسطه دعای توو بخاطر بزرگی خویش و نه بخاطر لیاقت من، برایم خدایی می کند پیش می روم و فراموش می کنم خدایی و مادری دلسوز از پشت پرده دلهره های من ، نگران، مترصد موقعیت دادرسی نشسته اند... تا اینکه باز سنگی در انتظار سرم ترا و خدایت را که معجزه ای چون مادر دارد یادآوری کند.

مادر به حرمت بهشتی که زیر پای تو از ازل تا ابد گسترده است مرا از دعای خیر خود محروم نکن که هرچه دارم از انست و هر چه ندارم به شکرانه وجود تو فدای سرت می کنم.

مادر جان هیچ واژه ای نمی یابم که بار سنگین دلم را بر ورق و با نظمی که بازی با کلمات را به ابتذال نکشاند بیاورد اگر چه "دوستت دارم مادر"جمله ای کلیشه ایست اما همیشه دوستش دارم.

مادر جان دوستت دارم و بخاطر همه زحماتی که برای من و امیر محمد کشیدی سپاسگذارم و بخاطر غصه هایی که ناخواسته به وجود نازنینت تحمیل کردم شرمسارم اما باور کن اگر تو برایم غصه نمیخوردی و دعا نمیکردی من هیچ بودم.

 بی تو هیچم مادر. بی تو هیچم مادر

روزت مبارک، هزار سال به این روزا

از طرف من و امیر محمد

ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن مبارک باد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پریرخ
30 فروردین 93 18:30
چه قلم زیبایی داری عزیزم آفرین
مامان امیر محمد
پاسخ
ممنونم لطف دارید