امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

از نگاه تا لبخند امیرمحمد

ماه رجب و روز پدر مبارک

1393/2/14 16:18
381 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها روزهای متبرکی از ماه رجبه که توش تولد داریم و وفات ائمه اطهار، تسلیت وفات ائمه در واقع نوعی تداعی کرامات اونهاست وگرنه وقتی نظر لطفشون هنوز توی دنیاست و خودشون آماده شفاعت بندگان امت رسولشون در اون دنیا هستند تسلیت جز یادآوری وجود ازلی و ابدی اونا نیست. وقتی اسم امامان رو یه روزی باشه اون روز متبرکه فرقی نمیکنه وفاتشون باشه یا میلادشون مهم اینه که تکیه گاه امت محمدی و واسطه بین بندگان شرمگین و خدای بخشنده اند.

 و اما روز تولد مولا علی (ع) مرکز دایره این ماه عزیزه که شعاعش تا تمام وجود فرزندانی که سپاسگذار خداشون واسه نعمت پدرای خوبی که دارن و داشتن و بهش می رسن گسترده است.

علی (ع) پدر شیعیان و فخر کائناته ، بی خود نیست که روز تولدش رو روز پدر قرار دادند

پدرم ، نمی دانم روزی ارزو کردی که فرزندانت عصای روز پیریت باشند؟

 نمی دانم یا تو هنوز پیر نشده ای و یا ما هنوز عصا نشده ایم، نکند آرزو کرده ای که همیشه برای ما عصا باشی؟

آنقدر به تو تکیه کردیم که نمی دانم ناله هایت از کمر درد را  از چه می دانی، و برای التیامش مرهمی جز رضایت ما میجوئی؟

پدر مایه اعتبار و فخر مایی ، برای هیچ چیزم فخر فروشی نکرده ام اما قیمتی برای فخری که به داشتن تو و مادر دلسوزم برای مباهات ( ونه فروش)  گذاشته ام آنقدر در ته صفرهای  اعتباری پس از خود مانده است که کسی توان خواندن رقمش  را ندارد .

پدر هر چین از پیشانی ات حکایت ماجرایی از ایثار و فداکاری ات برای فرزندان و خانواده دارد و هر سال از عمرت حکایت یک عمر زحمت و نازپروری ماست و امروز لرزش دستانت لرزه بر اندام من می اندازد که مباد روزی که در پیشگاه خدا به جرم ناسپاسی از این نعمت گرانبها و کفرانش ، خشم الهی لرزه بر جهان اندازد و شعله های آتش مرا در خود فراگیرد .

پدر از هیچ تا همه آنچه نخواستم و خواستم، چیزی برایم کم نگذاشتی و بر دلم حسرت نداشته ای لکه نینداخت .

تو بگو با کدامین جمله از بار این همه زحمت و شرمندگی شانه خالی کنم که انگار در قاموس زندگی جمله ای برای جبران ناگفته هایی که بر دلم سنگسنی می کند وجود ندارد؟

پدرم دوستت دارم و ارزوی من سایه مستدام تو بر سر ماست ، من و امیر محمد پدری داریم به بزرگی لطف خدا و خدایی که همیشه او را بخاطر نعمت پدر و مادرمان شکر می گوئیم و سلامت و طول عمر با عزتشان را از او می خواهیم .

راستی از طرف خودم و  امیر محمد روز پدر امیر رو هم ( بابا رضا) بهش تبریک میگم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)