امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

از نگاه تا لبخند امیرمحمد

امیری و موستلا

1390/2/19 18:32
1,070 بازدید
اشتراک گذاری

دوم بهمن 89 در پی نوشیدن یک لیوان آب معدنی من از دست پر مهر بابات( که محبتش گل کرده بود آب بهداشتی به خوردمون بده) و جرعه تلخ آخرش من مسموم شدم و تو نیز هم( شاید بواسطه شیری که از من خوردی)

خلاصه هر دومون راهی بیمارستان شدیم تو معاینه شدی و همه چی سالم بود و من بیچاره از درد معده بخودم میپیچیدم و..........

جهت احتیاط دکتر بهت شربت سرماخوردگی داد و با خوردن اون صبح روز بعد رو گونه هات جوشای ریز و قرمز زد و هی تشدید شد اولش فکر کدیم حساسیت به شربت بوده اما نه

خلاصه بردیمت پیش آقای دکتر و گفت درماتیت آتوپیکه و بوس مطلقا ممنوع

 

از اونموقع تا حالا من با کمال پررویی و قدر نشناسی به کسی اجازه بوسیدنت رو ندادم و دل خودمم واسه یه بوسه لک زده

پماد هیدرو کورتیزونی که دکتر داد میزدم به لپت اما تا قطع میشد روز از نو و روزی از نو میشد تازه پمادش کورتن داشت و فوق العاده مضر

بازم من و اینترنت

از اینترنت و با مشورت یک پزشک اینترنتی پماد موستلا درمو پدیاتری مدل استلا توپیا رو واست پیدا کردیم که بازم خاله صدیق زحمت خریدن و آوردنش رو از تهران کشید یک مرطوب کننده فرانسوی با قیمت 25000 تومن

که فوق العاده کارش بیسته و هنوزم دارم واست استفاده میکنم و شر اون جوشای ریز و لعنتی رو از رو پوست صورتت کم کرده و ان شا؟ ا... به گفته دکتر تا یه هفته دیگه که وارد ماه ششم میشی واسه همیشه از دستشون خلاص میشی

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شاهدونه
25 اردیبهشت 90 15:43