امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

از نگاه تا لبخند امیرمحمد

جوانه زدن اولین دندون امیرمحمد

1390/4/18 17:26
304 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره این آش دندونی کار خودشو کرد و دندون امیری چشم ما رو به جمال خودش روشن کرد با وجود اینکه باید خیلی تلاش کنی که ببینیش اما فوق العاده خوشحال شدم دیشب مادری این خبر رو بهم داد و امروز صبح با انگشتم لمسش کردم

و اولین دندون امیری مصادف شد با8 ماهگیش

امروز 16/4/90 که دقیقا 8 ماهه شده و بقول دایی جان 8 ماهش تموم شده و وارد نه ماهگی شده و بقول خانم شیرزاد(ساختمان پزشکان) من همیشه 8 ماهگی و 9 ماهگی اشتباه میگیرم.

امروز صبح من و آقایی بردیمش درمانگاه بهداشتی و اونام گفتن آخر  هفت ماهگیش ماه قبل بوده که غیبت داشتی و خوب توجیهم کردن که آخر نه ماه میشه 16/5/90 و دوباره ببرمش

اما من فقط فکرم به دندون امیری بود و بس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
19 تیر 90 12:53
مبارککککککککککک باشه عزیزم